Δευτέρα 6 Απριλίου 2009

ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΕ Ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ

ΣΤΟ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ
Ο ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ
Έντονες οι υποψίες των γιατρών ότι
πρόκειται για αποπειρα αυτοκτονίας
ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ
ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ
ΚΑΠΟΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ
ΜΕ ΤΙΣ ΑΓΟΝΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Σε διπλή πλύση στομάχου υποβλήθηκε ο Γεράσιμος Αγούδημος στο Ασκληπιείο Βούλας όπου διακομίστηκε επειγόντως το απόγεμα μετά από υπερβολική λήψη φαρμάκων. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των γιατρών πρόκειται για απόπειρα αυτοκτονίας. Οι ίδιες ιατρικές πηγές βεβαιώνουν ότι δεν συντρέχει πρόβλημα με τις ουσίες που έλαβε ο επιχειρηματίας, αλλά με την πηκτικότητα του αίματός του η οποία επηρεάστηκε από τη λήψη φαρμάκων. Να σημειωθεί ότι ο κ. Αγούδημος αντιμετωπίζει και άλλα προβλήματα υγείας τα οποία δυσκολεύουν τους γιατρούς στην αντιμετώπιση της κατάστασης. Μέχρι πριν από λίγα λεπτά, ο Γεράσιμος Αγούδημος παρέμενε στο Ασκληπιείο Βούλας και δεν ήταν δυνατόν να μεταφερθεί στο ιδιωτ. Θεραπευτήριο όπου βρίσκονται οι γιατροί που τον παρακολουθούν, επειδή η κατάστασή του δεν έχει ακόμα σταθεροποιηθεί. Στο υπουργείο Ναυτιλίας προσήλθαν αμέσως μετά τη γνωστοποίηση του θέματος, ο Υπουργός Αναστάσης Παπαληγούρας, ο Αρχηγός του Λιμενικού Αντιναύαρχος Θεόδωρος Ρετζεμπέρης και ο υπαρχηγός Αθανάσιος Μπούσιος. Η ηγεσία του Υπ. Ναυτιλίας θορυβήθηκε από την εξέλιξη αυτή καθώς ήταν γνωστή η απειλή του Γεράσιμου Αγούδημου να θέσει τέρμα στη ζωή του, πράγμα που επαναλάμβανε σε κάθε συνάντησή του στο Υπουργείο αλλά και σε συζητήσεις που είχε με τους δημοσιογράφους. Βεβαίως κανείς δεν πίστευε ότι ο άλλοτε ισχυρός άνδρας της ακτοπλοΐας θα υλοποιούσε την απειλή του. Πρώτη αιτία ήταν η αδυναμία του να εξασφαλίσει κλάση για τα πλοία του τα οποία όλα έχουν την ελληνική σημαία. ΤΑ 8 επιβατηγά πλοία της G.A. FERRIES είχαν πιστοποίηση από τον Ελληνικό Νηογνώμονα. Καθώς όμως από τον Αύγουστο του 2008 η Ευρωπαϊκή Ένωση απαγόρευσε στον Οργανισμό αυτό να εκδίδει πιστοποιητικά ασφαλείας επειδή δεν πληρούσε τους απαραίτητους όρους, και δεδομένου ότι η εξασφάλιση κλάσης από άλλον νηογνώμονα απαιτούσε κεφάλαιο το λιγότερο 3.000 ευρώ, η εταιρία αδυνατούσε να προχωρήσει σε αναζήτηση άλλου νηογνώμονα. Έτσι τέθηκαν εκτός λειτουργίας τα 4 από τα 8 πλοία ενώ σταδιακά έδεσαν και τα άλλα τέσσερα πλοία της G.A.Ferries όταν το υπουργείο Ναυτιλίας αδυνατούσε να καταβάλει έγκαιρα τα μισθώματα από την εκτέλεση των άγονων γραμμών. Στο μεταξύ ήταν γεγονός ότι η ΕΚΟ υποχρέωνε τον Γεράσιμο Αγούδημο να πληρώνει τοις μετρητοίς τα καύσιμα των πλοίων. Αυτό όμως ήταν αδύνατον για την G.A. FERRIES , καθώς τα μοναδικά έσοδα που είχε προέρχονταν από την Άγονη γραμμή. Επίσης, εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι το Υπ. Ναυτιλίας όφειλε στην G.A.FERRIES περίπου 9 εκ. ευρώ από την εκτέλεση άγονων γραμμών. Το γεγονός αυτό ανάγκασε τον Γερ. Αγούδημο να αποδρομολογήσει ακόμα και τα πλοία του είχαν συμβόλαιο για εκτέλεση μισθωμένων δρομολογίων με αποτέλεσμα και τα 8 πλοία της εταιρίας να ακινητοποιηθούν. Μάλιστα ως αποτέλεσμα της ακινησίας όλων των πλοίων είναι η απομόνωση των νησιών Σύμη και Λειψοί καθώς κανένα άλλο πλοίο δεν εκτελούσε δρομολόγιο. Επίσης Η Σίκινος και η Φολέγανδρος που επίσης εγκαταλείφθηκαν από την εταιρία, αναμένεται να εξυπηρετηθούν τις προσεχείς ημέρες με απευθείας ανάθεση. Τέλος η Κάρπαθος εξυπηρετείται από την προηγούμενη Παρασκευή με το πλοίο ΠΡΕΒΕΛΗΣ της ΑΝΕΚ, πράγμα που ο Γεράσιμος Αγούδημος εξέλαβε ως τελειωτικό κτύπημα. Αξίζει να σημειωθεί ότι αιτία της αδυναμίας του Υπουργείου Ναυτιλίας να καταβάλει έγκαιρα τα μισθώματα εκτέλεσης άγονων γραμμών, είναι η απόφαση του τέως υπουργού Γιώργου Αλογοσκούφη να συγκεντρωθούν όλοι οι λογαριασμοί των υπουργείων στο Υπ. Οικονομικών. Αυτή η μεταφορά των λογαριασμών, μεγιστοποίησε τις γραφειοκρατικές διαδικασίες με αποτέλεσμα να απαιτούνται από τους συναλλασσόμενους με το Υπ. Ναυτιλίας περισσότερα παραστατικά και ο έλεγχο τους να διαρκεί περισσότερο χρόνο.
ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ
Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση που είχαμε, ο Δήμαρχος Λειψών επικοινώνησε πριν τρεις ημέρες με τον Γεράσιμο Αγούδημο, μετά την συνάντηση που είχε ο τελευταίος στο Υπουργείο Ναυτιλίας. Ο κ. Αγούδημος του είχε πει ότι ενδεχομένως να δρομολογούσε ξανά ένα από τα πλοία του στη Γραμμή της Σύμης και των Λειψών τα οποία αποκόπησαν από τα δρομολόγια εδώ και περίπου 10 ημέρες. Χθες και σήμερα όμως ο επιχειρηματίας δεν απάντησε σε καμία κλήση του δημάρχου. Ο κ. Μπενέτος Σπύρου, επιρρίπτει στην κυβέρνηση την ευθύνη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νησιά της άγονης γραμμής, επειδή μέχρι Ωστόσο, σε ερώτηση που έκανα προσωπικά χθες το βράδυ στον Γεράσιμο Αγούδημο, ο ίδιος αρνήθηκε ότι θα επέστρεφε στα δρομολόγια, έκανε λόγο για τις έντονες πιέσεις που δέχθηκε για επαναδρομολόγηση πλοίου του, αλλά και για τις έντονες πιέσεις που ο ίδιος άσκησε στο Υπ. Ναυτιλίας ώστε να του καταβάλουν άμεσα μέρος των οφειλομένων. Να προσθέσω ότι πριν περίπου μία εβδομάδα, όταν πενταμελής επιτροπή των ναυτικών του Γεράσιμου Αγούδημου επισκέφθηκε το Υπ. Ναυτιλίας, ο γ.γ. του Υπουργείου και ο Α υπαρχηγός, τους διαβεβαίωσαν ότι εντός των ημερών θα κατέβαλλαν στην G.A. FERRIES το ποσόν των 3 εκ. ευρώ, πράγμα όμως που δεν έγινε μέχρι σήμερα. Τέλος, μιλώντας με υπηρεσιακούς παράγοντες και με αφορμή την εκτόπιση του Γεράσιμου Αγούδημου αλλά και του Φώτη Μανούση, από την Ακτοπλοία αφήνουν υπονοούμενα και προτρέπουν τις εισαγγελικές Αρχές να ελέγξουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς, πολιτικών υπαλλήλων και λιμενικών που ασχολούνται με τις άγονες του Υπ. Αιγαίου.