Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

ΝΕΑ "ΕΧΤΡΑ ΛΑΙΝ" ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΠΑΤΗ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Πώς να χαρακτηρίσει κανείς μία διαδικασία όπου κάποιος – προφανώς πολύ "ευφυής" – έστησε έναν μηχανισμό για να εισπράττει 3.69 λεπτά ανά λεπτό από χιλιάδες ανυποψίαστους πολίτες καθημερινά;


Δείτε τη διαδικασία και εάν θέλετε να ακολουθήσετε τη «συνταγή» ίσως διαπιστώσετε ότι μπορείτε να πλουτίσετε εν ριπή οφθαλμού και μάλιστα εν μέσω παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Σε αντίθετη περίπτωση ενημερώστε τη πλησιέστερη εισαγγελική Αρχή.

Η «συνταγή»

Από τη προσωπική εμπειρία αναγνώστη:

- Κτυπάει το τηλέφωνό μου και πριν ακόμα απαντήσω ακούω ένα ηχογραφημένο μήνυμα που μου λέει ότι έχω επιλεγεί μέσα από τον ηλεκτρονικό υπολογιστή(!) για να πάρω τρία δώρα αλλά και να συμμετέχω σε μία κλήρωση για 1000 ευρώ σε μετρητά. Η ενημέρωση κλείνει με την προτροπή: Εάν θέλετε να συνεχίσετε πατήστε τον αριθμό 1 στο τηλέφωνό σας. Πατάω το ένα και ακούω μία γυναικεία φωνή στην άλλη άκρη.

- Πως μπορώ να σας εξυπηρετήσω;


- Μα εσείς με καλέσατε

- Ακούσατε ένα ηχογραφημένο μήνυμα στο τηλέφωνό σας;

- Μάλιστα

- Ωραία. Έχετε επιλεγεί μεταξύ χιλιάδων ονομάτων μέσω ηλεκτρονικού υπολογιστή για να συμμετέχετε δωρεάν σε μία κλήρωση για 1000 ευρώ. Παράλληλα έχετε κερδίσει και τρία δώρα για τα οποία θα ενημερωθείτε όταν καλέσετε τον αριθμό που θα σας δώσω.

- Τι δώρα έχω κερδίσει;

- Θα ενημερωθείτε όταν τηλεφωνήσετε. Σημειώστε πρώτα τον κωδικό σας ο οποίος είναι 421.. Το σημειώσατε;

- Μάλιστα.

- Ωραία. Έχετε OTE;

- Μάλιστα.

- Ωραία. Τηλεφωνείστε στον αριθμό 14546 και θα ακούσετε τη διαδικασία.

- Συγνώμη, δεν έχω ΟΤΕ, έχω Vodafone

- Κανένα πρόβλημα. Ισχύει ότι σας είπα και για τον ΟΤΕ.

Προλαβαίνω πριν κλείσει το τηλέφωνο να ρωτήσω:

- Υπάρχει ιδιαίτερη χρέωση όταν κάνω αυτό το τηλεφώνημα;

- Η κλήση που θα κάνετε είναι δωρεάν. Υπάρχει χρέωση αλλά θα ενημερωθείτε από τον τηλεφωνητή.

Κλείνουμε το τηλέφωνο και υποψιασμένος ότι «κάποιο λάκκο έχει η φάβα» αποφασίζω να το παίξω Δον Κιχώτης με την ελπίδα ότι θα διαψευστώ. Αμ δε!

Καλώ τον αριθμό 14546 και αμέσως ακούω: «Μήνυμα χωρίς χρέωση. Extra line. Τρία κόμμα εξήντα εννέα (3,69) ευρώ το λεπτό με χρέωση ανά λεπτό. Η χρέωση ξεκινάει μετά τον ήχο. Μπίμπ……."

Ο ήχος έπεσε στο χιλιοστό του δευτερολέπτου. Έσπευσα να κλείσω αμέσως τη γραμμή αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι γλύτωσα τη πρώτη χρέωση των 3,69 ευρώ. Και διερωτώμαι: Πόσοι πολίτες θα προλάβουν να κλείσουν το τηλέφωνό τους για να μη χρεωθούν τα σχεδόν 4 ευρώ για ένα «τυφλό» τηλεφώνημα; Ποιος είναι αυτός που έχει αυτή την επιχείρηση; Ποια εταιρία τηλεφωνική εξυπηρετεί αυτή την απατεωνιά; Διότι δεν χωράει καμία αμφιβολία ότι πίσω από αυτή τη διαδικασία κρύβονται απατεώνες που βρήκαν πάλι την ευκαιρία να χρυσοπλουτίσουν σε βάρος των ανυποψίαστων πολιτών. Και πού είναι το Κράτος για να προστατέψει τους πολίτες; Και μία σειρά άλλων ερωτημάτων που φυσικά αφορούν στο ΣΔΟΕ, την Εφορία, το Υπουργείο Οικονομικών αλλά φυσικά και τη Δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και τη Δικαιοσύνη. Ας ελπίσουμε ότι η Αστυνομία και η εισαγγελία θα κάνει σωστά τη δουλειά της.


*** *** *** *** *** ***
Σας ευχαριστούμε που μας διαβάζετε.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ, αφήστε το σχόλιό σας κάτω από το κείμενο.
Γράφετε μόνον στην ελληνική γλώσσα.
Μη χρησιμοποιείτε γκρίγκλις και κεφαλαία.
*** *** *** *** *** ***

11 σχόλια:

  1. Μάλλον θα πρέπει περιμένουμε από την τρόικα να ασχοληθεί και να κλείσει την εταιρεία κομπίνα Extra Line γιατί εμείς δεν έχουμε κράτος.
    Ομοιοπαθείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, Αυτή η μέθοδος χρησιμοποιήτε χρόνια τώρα από αντίστοιχες εταιρείες. Πιστεύω οτι οι χρήστες είναι πι αυποψιασμένοι και ξέρουνε οτι τα premium numebers όπως λέγονται είναι πάντα υψηλής χρέωσης. Εδω τα 11888 και 11880 κοστίζουνε ευρώ και βάλε. Επίσης πρέπει να έιναι αφελής κάποιος να πιστεύει ακόμη ότι κάποιος θα χαρίσει ταξίδι, 1000 ευρω μετρητα και αμέτρητα δώρα. Τέλος επειδή γνωρίζω καλά αυτο το κομμάτι λόγω δουλειάς νομικά έιναι καλυμένες οι εταιρείες που ασχολούνται. Και είσης προς ενημέρωση δεν είναι μια εταιρεία αλλά πολλές που ολοκληρώνουν την διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα χτύπησε και το δικό μου τηλέφωνο και ακολούθησε ακριβώς ο ίδιος διάλογος, ευτυχώς όμως στο σημείο που μου ζήτησε τα στοιχεία μου, της είπα ότι δεν ενδιαφέρομαι. Εμβρόντητη με ρώτησε πως είναι δυνατόν να μην με ενδιαφέρουν τα δώρα που είχα κερδίσει καθώς επίσης και η συμμετοχή μου για τα καύσιμα της εβδομάδας!Αυτό κι αν μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι γιατί παίζουν με τον πόνο και την ανέχεια του κόσμου για να πλουτίζουν! Όλες αυτές οι καταστάσεις που περνάμε ας μας κάνουν όσο το δυνατόν πιο καχύποπτους απέναντι σε οποιαδήποτε τακτική. Η επόμενη κίνηση ήταν να μπω στον υπολογιστή για να δω τι καπνό φουμάρει αυτή η εταιρεία και έμαθα περισσότερα! ευχαριστώ για την φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. mages o pateras m epese sti faka..8 lepta tilefwnw 27 eurw logariasmos...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. athela mou kai egw epesa sth faka gia 10 lepta klhsh den hksera authn thn etairia.akrivws ta idia taxidi kai dwra..pws mporoume na profilaxtoume apo kati tetoia;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Extra Line η μεγαλύτερη εταιρεία κομπίνας στην Ελλάδα. Την πάτησα και εγώ και πλήρωσα 30 ευρώ εμένα με είπαν ότι κέρδισα κάτι έπιπλα. Περαστικά μας . Αυτή η εταιρεία κερδίζει εδώ και χρόνια ανενόχλητα. Αίσχος στους ιδιοκτήτες …..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτη η Extra Line ειναι η μεγαλύτερη εταιρεία κομπινας που υπάρχει στην ελλάδα, και φυσικά δεν υπαρχει κράτος για να την κληση. Εγω την πληρωσα δυο φορές μία εγω με 25 ευρω και μία η γυναικα μου με 32 ευρω ,περαστικά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σήμερα χτύπησε και το δικό μου τηλέφωνο και ακολούθησε ακριβώς ο ίδιος διάλογος, Αυτό μου ανέβασε το αίμα στο κεφάλι γιατί παίζουν με τον πόνο και την ανέχεια του κόσμου για να πλουτίζουν! Όλες αυτές οι καταστάσεις που περνάμε ας μας κάνουν όσο το δυνατόν πιο καχύποπτους απέναντι σε οποιαδήποτε τακτική. Η επόμενη κίνηση ήταν να μπω στον υπολογιστή για να δω τι καπνό φουμάρει αυτή η εταιρεία και έμαθα περισσότερα! ευχαριστώ για την φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σας , και σε εμένα σήμερα χτυπησε το τηλέφωνο . Της είπα να με ξανακαλέσει . Με ξανακάλεσε και τις είπα να πάρει εκείνη τον δίκό μου κωδικό και να κερδίσει εκείνη τα 1000€ και τα δώρα . Μου είπε δυστηχώς δεν γίνετε και τις είπα λειπάμε χάσατε μεγάλη ευκαιρία !!!!!!

    Χα χα χα χα ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομοιο σεναριο και σε μενα σημερα... κερδισατε 3 δωρα και συμμετοχη για 1000ε κληρωση...και κατι καυσιμα....
    Ρε αντε γεια...... ουτε καν πηρα το 14546 πριν την ψαξω λιγο.
    Ξυπνατε και s.t.f.w = ...search the f***ing web
    google is your friend :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μήπως ευθύνεται κι η εταιρεία που παρέχει τη δυνατότητα στους τύπους για... "αλλότρια ακολασία"; Βέβαια, υπάρχει και θέμα συνεργείας. Τέλος πάντων, μην πάμε και για... διαπόμπευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιό σας, με σεβασμό στη προσωπικότητα των ατόμων και χωρίς να προκαλέσετε τους νόμους και τη Δικαιοσύνη. ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ δεν δημοσιεύονται εκτός εάν το εγκρίνει η διαχειρίστρια του ιστολογίου. Εάν επιθυμείτε, επικοινωνείστε με το τηλέφωνο: 6981042435 Διαφορετικά αφήστε τα στοιχεία σας στο email: th.kontzoglou@gmail.com
Ευχαριστώ
Θεοδοσία Κοντζόγλου